srijeda, 12. lipnja 2013.

Pinata pingvin

Nakon duuugo vremena stiže novi post.  U školi su nas mučili raznim testovima, kod kuće sam radila rođendanski poklon za svoju sestru, pinatu. Radila sam ju mjesec dana, inače ne treba toliko vremena, ali polako sam radila. Na početku mislila sam da će pinata biti u obliku jagodice, jer ih moja sestra obožava, ali došla sam do jedne druge ideje, koja mi se odmah svidjela. Odlučila sam napraviti pingvina. Zato krenimo na posao.

Potrebno nam je:
( za kaširanje)
-voda
-brašno
- balon
-novinski papir
( za ukrašavanje)
-1/2 role bijelog krep papira
- 3 role crnog krep papira
- narančasti hamer
- crni hamer
-špaga


Napuhala sam dva balona, jedan veći, za tijelo i jedan manji, za glavu.

Zatim sam narezala mnogo trakica od novinskog papira.

Evo kako izgledaju narezane trakice, bilo ih je puno. 
Napravila sam smjesu za kaširanje od 1 šalice brašna i 3 šalice vode. Smjesa ne treba biti gusta. Zatim umočite traku novinskog papira u smjesu i "zaljepite" je na balon, taj proces ponavljate sve dok ne pokrijete cijeli balon . Nemojte odmah staviti nekoliko slojeva jer će se sporije sušiti. Nakon svakog sloja ostavite da se osuši. Kad ste napravili 4-5 slojeva i osušili probušite rupu i izvadite balon. 




(Napomena: na manjem predmetu koji treba biti glava 
na donjoj strani probušite rupu, te donji dio malo
utisnite kako bi glava i tijelo nakon 
što ih spojite izgledali što prirodnije.) 

Nakon što ste sve to napravili slijedi ukrašavanje. Crni krep papir izrezala sam na pravokutnike koje sam zgužvala i zalijepila. Isto sam učinila i sa bijelim krep papirom. 

Tijelo sam napunila različitim slatkišima, isto to sam učinila i sa glavom pingvina. Moram napomenuti da sam glavu i tijelo  pingvina povezala špagom. Evo kako izgleda kad sam spojila glavu i tijelo pingvina.



Još je samo trebalo dodati oči, noge, krila i ostale dijelove tijela. To sam učinila sa crnim i narančastim hamer papirom. Krila sam napravila od crnog, a kljun i noge od naračastog hamera. 


Još sam samo na glavi pingvina provukla špagu kako bi pingvin mogao visiti. 


I eto ga,  moj rođendanski poklon za sestru je gotov. Nadam se da će joj se svidjeti. 

Zizzy Ziz

2 komentara:

  1. Nastavi pisati super si ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala ti puno, uskoro ide novi post, nadam se da će ti se i on svidjeti :D

    OdgovoriIzbriši